ONDERNEMEN
ZONDER GRENZEN?
JA, DAT KAN!

(Anti-)Stresshuisjes en heel veel pennen…(Anti-)Stresshuisjes en heel veel pennen…

(Anti-)Stresshuisjes en heel veel pennen…

November – de maand van de Promotiedagen in Groningen, de grootste zakelijke beurs van Noord-Nederland! En zoals elk jaar was ook Federation4WoMen weer van de partij. Als standhouders mochten we genieten van twee leuke extra’s, namelijk presentaties van presentator en cabaretier Arjen Lubach en onderzoeksjournalist Eric Smit – allebei heel verschillend en allebei leuk en fascinerend. Maar er moest ook hard worden gewerkt…

Duits-Nederlandse samenwerking ook op de beurs

Onze stand op het Ostfrieslandplein, dat we deelden met een aantal Duitse standhouders, was op beide beursdagen gezellig druk. We hebben vele nieuwe contacten gelegd en boeiende gesprekken gevoerd. We kregen lekkere koffie van de ‘buren’ en lieten andere standhouders en bezoekers genieten van smakelijke hapjes en heerlijke biologische wijnen van onze leden. Voor ons was het deze keer belangrijk iedereen ervan te overtuigen dat wij niet alleen een grensverleggend Duits-Nederlands netwerk zijn maar dat we, in tegenstelling tot wat velen denken, toch echt een netwerk van zowel vrouwelijke als mannelijke ondernemers zijn.

En als u zich afvraagt welke huisjes belangrijk genoeg zijn voor de kop van deze column – dit waren de heerlijk zachte antistresshuisjes, compleet met sleutelhanger, die een van onze leden weggaf; veel leuker natuurlijk dan de gewone antistressballen van andere standhouders. De Federation zelf en een van de leden deelden mooie pennen uit, naar blijkt een absoluut ‘collector’s item’ op de beurs.

En dan – trommelgeroffel: ons nieuwe logo!

Ons netwerk was na ruim 5 jaar toe aan een nieuwe logo en huisstijl. Het logo is, uiteraard, ontworpen door een van onze leden. Wij zijn er trots op!

(Anti-)Stresshuisjes en heel veel pennen…

Laat op onze website of op onze Facebookpagina weten wat u ervan vindt, wij stellen uw reactie op prijs.

WoordenTalent / Gaby van Halteren, woordentalent.com

Federation4WoMen is inmiddels al ruim 5 jaar grensoverschrijdend en grensverleggend bezig. Elke 4e maandag van de maand ontmoeten Duitse en Nederlandse ondernemers elkaar van 18.00 tot 21.00 uur, de ene keer in Oost-Groningen, de andere keer in Ostfriesland. We beginnen onze bijeenkomsten altijd met een lekkere lichte en gezonde maaltijd.
Reserveer in je agenda: 27-11-2017 (NL / kerstviering)
Meer informatie en aanmelding: www.federation4women.eu