Einladung BBQ F4W klein D
WELKOM IN HET JAAR 1742!20150727 Bourtagne
Vlakbij de Duitse grens, in het prachtige Westerwolde (Zuid-Oost Groningen), ligt de vesting Bourtange. Een uniek historisch verdedigingswerk dat zijn gelijke niet kent. Heden en verleden gaan perfect samen in deze kleine, sfeervolle vestingstad. Bezoekers van het Bourtange van nu wanen zich eeuwen terug in de tijd. Maak kennis met de vesting die nooit werd ingenomen.. Wellicht tot ziens in het jaar 1742!

Natuurlijk Smeerling

Het PROGRAMMA van dit zomerfeest was:
Ontvangst met koffie/thee en appeltaart in ‘t Oal Kroegie op het marktplein in Bourtagne (Amstelbord op de voorgevel)
Mogelijkheid tot het rondlopen in het stadje, het bezoeken van de kaarsenmakerij en de winkeltjes.
Aansluitend BBQ & netwerken bij ons lid Margriet Nieuwenhuis van Gasterij Natuurlijk Smeerling.

Het was weliswaar een regenachtige dag, maar daarom niet minder gezellig! Bij Margriet konden we in de prachtig verbouwde boerderij binnen genieten van de BBQ en van het gezellige netwerken.
Gasterij Natuurlijk Smeerling is zeker een aanrader voor allerlei privé en zakelijke feesten en partijen!

Einladung BBQ F4W klein D
WILLKOMMEN IM JAHR 1742!20150727 Bourtagne
In der Nähe der deutschen Grenze im wunderschönen Westerwolde ( Süd-Ost –Groningen ) liegt die Festung Bourtange. Sie ist ein unvergleichbares historisches Verteidigungsbauwerk. Die Festung Bourtange ist in jeder Hinsicht einmalig.Gegenwart und Vergangenheit gehen Hand in Hand in der kleinen gemütlichen Festungsstadt.
Besucher von heute fühlen sich in Bourtange Jahrhunderte zurückversetzt in die damalige Zeit. Lerne die Festung, die niemals eingenommen wurde, kennen.

Natuurlijk Smeerling
Das PROGRAMM war:
Empfang mit Kaffee/Tee und Apfelkuchen in ‘t Oal Kroegie am Marktplatz in Bourtagne (Amstelschild draußen an die Mauer)
Möglichkeit in das Städchen zu spatzieren, die Kerzenmanufaktur en die Lädchen zu besuchen. Anschließend Grillen & Netzwerken bei unserem Mitlied Margriet Nieuwenhuis von Gasterij Natuurlijk Smeerling.

Es regnete zwar, aber deshalb nicht weniger gemütlich! Bei Margriet konnten wir im schönen alten Hof genießen vom Grillen und das gemütliche Netzwerken.
Gasterij Natuurlijk Smeerling ist zu empfehlen!